日曜日, 10月 16, 2005

I am curious about this stall



Normally most of stalls are almost like same appearance in the Hawker center ( food court) . But this stall is different from these stalls .
It especially attract our attention . It looks like western restaurant . That's why I am very pleased with here .
And here's pasta , fish & chips and Master's smile is so nice as well .
But anyway today was heavy rain all day long . Even if it is rain outside , players eagerly traind in the Hotel.
Today's proverb [The greatest obstacle to discovery is not ignorance --it is the illusion of knowledge.]

3 件のコメント:

いし さんのコメント...

Dear 森COACH
こんばんは。
今日のレッスンはハイボレーの練習。
なかなかうまくできません。
どこまでボールに届くのか
自分がどうしているのか
全く認識不能です。
写真のラダー、ダイヤにもありますね!
そちらの雨は半端じゃないとか・・・。
ダイヤはインドアで恵まれています。
今日は月例会A級の試合が上のコートであっていました。
谷山コーチは最近よくニットの帽子をかぶっていらっしゃいます。
とてもお似合いですよ!
我が家では早々と風邪が流行り出しています。
私も熱、鼻。で辛くなってきました。
そちらは暑いから風邪などはないのでしょうか?
今日奈良の気温は22℃-15℃です。
曇りで、時折雨のぱらつく、はっきりしないお天気でした。
そんな中、ADで木田さんのnice playが続出で!
見ていた私は感動して「アンコール!」と
思わず拍手しながら立ち上がりそうでした!
森COACHにも見せたかった!!
ホントにすごかったんですよ!!

Hiroyuki Mori さんのコメント...

そう言えば、僕もジュニアに混じってラダーやってました、凄く遠い日のような感じがします。ところで風邪はやめに直して下さいね。それと、木田さんのナイスプレー見たかったです、さぞかし皆さん上達されているのでしょうね。

somebody さんのコメント...

酒店經紀人,菲梵酒店經紀,酒店經紀,禮服酒店上班,酒店小姐,便服酒店經紀,酒店打工,酒店寒假打工,酒店經紀,酒店經紀,專業酒店經紀,合法酒店經紀,酒店暑假打工,酒店兼職,便服酒店工作,酒店打工經紀,制服酒店經紀,專業酒店經紀,合法酒店經紀,酒店暑假打工,酒店兼職,便服酒店工作,酒店打工,酒店經紀,制服酒店經紀,酒店經紀