水曜日, 8月 23, 2006

Tennis Camp in Changi Beach








We have about 30 participants in this tennis camp .
It is becoming a very big event for us now .
Every day I can see great smile of 30 kids while travelling to Changi Beach Culub together .
It is absolutely fun!
They are very obedient and very cute .
They improve very fast actually .
As well as they enjoyed playing tennis ,having a conversation over lunch and they enjoyed fantastic Singapore hot weather !
Okey!
See all of you tommorrow at 8:30 .
Good night!
Mori coach

6 件のコメント:

坂本純生 さんのコメント...

シンガポールのJr達、懐かしいです。
また会える日が来ることを楽しみにしています!
残念ながら今回のキャンプに、名乗りを上げることは出来ませんでした。
小さなことからコツコツと頑張っていきます。

Hiroyuki Mori さんのコメント...

純生コーチ
シンガポールのJr達は今日も絶好調でした。
みんな、純生コーチのいるタイのJrに負けないようにと、一生懸命頑張っている様子でした。
前回のキャンプのビデオ見てくれましたか?
とても懐かしく感じますよ。

酒井亮太 さんのコメント...

森さん、充実のジュニアキャンプお疲れ様でした。
僕らは今日が2週目の一日目。
毎日楽しく、僕自身が勉強させてもらっています。
森さんのキャンプのビデオはとてもすばらしいですね。感動しました。
何のソフトを使って作成されたのですか?
参考にさせて下さい。

Hiroyuki Mori さんのコメント...

亮太君
キャンプお疲れ様です。
今から急いでメールします。

somebody さんのコメント...

酒店經紀人,菲梵酒店經紀,酒店經紀,禮服酒店上班,酒店小姐,便服酒店經紀,酒店打工,酒店寒假打工,酒店經紀,酒店經紀,專業酒店經紀,合法酒店經紀,酒店暑假打工,酒店兼職,便服酒店工作,酒店打工經紀,制服酒店經紀,專業酒店經紀,合法酒店經紀,酒店暑假打工,酒店兼職,便服酒店工作,酒店打工,酒店經紀,制服酒店經紀,酒店經紀

dfadf さんのコメント...

Microsoft Office
Office 2010
Microsoft Office 2010
Office 2010 key
Office 2010 download
Office 2010 Professional
Microsoft outlook
Outlook 2010
Windows 7
Microsoft outlook 2010