水曜日, 8月 23, 2006

Tennis Camp in Changi Beach








We have about 30 participants in this tennis camp .
It is becoming a very big event for us now .
Every day I can see great smile of 30 kids while travelling to Changi Beach Culub together .
It is absolutely fun!
They are very obedient and very cute .
They improve very fast actually .
As well as they enjoyed playing tennis ,having a conversation over lunch and they enjoyed fantastic Singapore hot weather !
Okey!
See all of you tommorrow at 8:30 .
Good night!
Mori coach

4 件のコメント:

匿名 さんのコメント...

シンガポールのJr達、懐かしいです。
また会える日が来ることを楽しみにしています!
残念ながら今回のキャンプに、名乗りを上げることは出来ませんでした。
小さなことからコツコツと頑張っていきます。

Hiroyuki Mori さんのコメント...

純生コーチ
シンガポールのJr達は今日も絶好調でした。
みんな、純生コーチのいるタイのJrに負けないようにと、一生懸命頑張っている様子でした。
前回のキャンプのビデオ見てくれましたか?
とても懐かしく感じますよ。

匿名 さんのコメント...

森さん、充実のジュニアキャンプお疲れ様でした。
僕らは今日が2週目の一日目。
毎日楽しく、僕自身が勉強させてもらっています。
森さんのキャンプのビデオはとてもすばらしいですね。感動しました。
何のソフトを使って作成されたのですか?
参考にさせて下さい。

Hiroyuki Mori さんのコメント...

亮太君
キャンプお疲れ様です。
今から急いでメールします。